Friday, July 1, 2011

June 30th , 2011 :/

- Kini , berakhirnya bulan jun kan ? time akhir-2 ni la banyak benda sedih dan buruk berlaku :')

k , pada 3 jam yang lepas aku say bye to him :') nak taknak , kena juga sebab tu ja salah satu cara nak lupakan dea . perasaan aku dekat dea pun dah takde dah ;D haha , lesap kot -.-' tapi still rindu dekat kenangan lama . and dari situ , my new life will begin . last menangis pun semalam . tadi nangis pasal benda lain xD pasal sakit hati dengan cikgu and pasal budak f1 :') kenape budak f1 ? ade la sebab-2 nye k ? tak perlu tahu punn . now , dah boleh terima kenyataan yang dea memang bukan untuk aku :') a lot thanks kat lovetta , eqa , kylaa , ikin , hanny eykal , abang aloi n bazli and sesape lah kann sebab always ada dekat aku . kalau takda dorang , tah mana aku nak share cerita aku yang bernas bak kata eykal tu kann :3 yea , putih mata kot kehilangan orang yang aku betul-2 sayang and dah anggap everything :') but dah takdir kan ? memang takboleh nak tolak lah kann . just cuma dapat doakan jaa dea bahagia . RMAS bawah sekali tu , aku nak biarkan je laa ;D october tu kenal dengan dea , march tu kenal dengan abang aloi ;D heheh ♥ tettttt , maybe ni laa last aku post pasal dea :') yang sebelum-2 ni jadi kenangan jaa . its okayy :') sbelum ni pun say bye dea pujuk . now dah takda dah . heheh ♥ i understand that ;D dah-2 , i dont want think about him anymore ;) - tutup cerita -

- okay , harini memang cikgu pfftttttt laaaaaaaa kann >< sumpah sakit hati doo . lagi-2 dengan cikgu N dengan R . yang R tu pergi halau aku daripada jaga budak-2 f1 tu . yang N pula tuduh aku ponteng kelas bagai . memang best la kann . benda masa pertama aku dah cakap kat cikgu S yang aku kena b'tugas dekat dewan . then sebelum tu tolong lah kan budak-2 f1 yang kena tetttttt ni . lepas tu , bila diaorang dah okay aku jaga diaorang kejap then cikgu R halau suruh masuk kelas . aku turun la kan pergi dewan amal . then aku keluar kejap dengan iyzah , pastu cikgu N ni pula tuduh kitaorang . then bagitau Sir pastu kitaorang takboleh bertugas dah . memang time tu tengah bingai , tak bawak buku hape sume sebab dari rumah pk kena bertugas dari pergi sampai balik jaa . nasib baik la time sej tu cikgu takdaa . aku naik kelas muka muram sakit hati jugak . yang si Naim pergi tegur aku -,-' memang mata ney haa menangis la kann . sensitive tahu takk ? aku sakit hati aku tak marah act >< aku menangis ada lah . hehe ♥ k , itu saje ;D boiyeeeeeeee ♥