Wednesday, June 29, 2011

Hari paling malang -,-'

- Argh , sumpah harini hari yang malang bagi aku -.-' first , time PSV kena rotan kat tapak tangan . pergh , sedap siot . sampai lebam haa tangan ney . rotan dea memang takboleh tebal lagi :) second , masa solat zohor tadi time rakaat ke-3 boleh pula tercocok pin kat kaki :( memang sedap ah kann . third , time agama aku tak bawak buku . bukan tak bawak , buku hilang -,-' then tiba-2 ustaz sufri datang tanya aku macam-2 . pehal la aku yang kena . padahal ramai lagi yang tak bawak . perlu ke tanye aku . pastu suruh aku kutip sampah then buang dekat tong sampah dekat tangga . memang macam cibai ahh kann -,-' pk aku kuli ke . tahu la aku duduk belakang dekat dengan bakul sampah tu . sampah bersepah tu pun tak semestinya aku buat . sumpah menyirap gilaaaaaaaaa >:[ forth , harini ramai orang menangis termasuk aku sekali :') hua-3 >< aku menangis bukan sebab budak tu , tapi sebab aku nengok si anak md nor ney haa menangis . aku pun saje jaa join ;D act , ade jugak menangis pasal budak tu . tapi , sekejap jaa . tak suka ingat-2 neyy >:) aku ingat abang handsome jaa time tu . haha ;D takboleh blaaa doo :I

- paling suka time balik ah kan ;D saje menyakat Iyzah :)) suka dohh kenakan dea . hehe , loadinggggggggg .. mane taknye , dea kalau orang cakap pape dea blurr :3 tah b'jangkit mana tah dea tu . dulu tak macam ney >< dulu pickup jaa . now ? haha , LOADINGGGGGGGGG ♥ tu laa , nyna suruh bayar internet suruh loading tu laju taknak . kan dah jadi macam ni :]] tang broadband , cocok kat hidung laa kann . heheheh ♥ suka do time sedih-2 ney . bila sedih , ade time tu mesti dapat gelak puas-2 hilang tension . act , tu laa diri aku sebenar :') hehe , da-2 . tu jeaaaaaaaaaa :D boiyeeeeeee ♥