Tuesday, July 12, 2011

Otp :')

- Hm , first time oncall lame-2 dengan dea :') takde ah lame mane . yelaa , selalunya 2 minit jaa punn . but ney lebih 2 minit :'D okay , aku memang suka merapu time orang tanya :D tanya lain jawab lain . tah pk ape tah aku ney :3 dah jadi ' loadingg ' katakan :)) k , dapat dengar suara dea tadi bole ah lepas rindu :') huhh , selama aku dgan dea , aku call dea pun cuma 4 kali jaa . dea jaa banyak call aku , misscall aku :D text to tak kesa ah 1 or 2 sen jaa . aww , dapat dengar dea sebut " love you " lagi . brr ~ tanak balas . HAHA . ego sikit* tapi tapi , ade orang cakap aku sia-2 je ah text or call dea time tak coup lagi . sape cakap ? ada ahh :') tapi , betul gak enn . alaa , nak buat cane baru je kenal kot :] baru seminggu 3 hari kenal . normal ah to kann . ada orang cakap pulak , ni takpayah coup ah , ni dah macam coup dah ney ( haha , ayat terabur ) . pape je lah . tunggu ah sebulan dua kenal baru la coup k ? :) hihih , dah ah to je . byee :D