Saturday, July 2, 2011

Larian ~

- Tetttttttt , pagi tadi ada larian 1 murid 1 sukan . semua sekolah dalam malaysia ney buat larian tu :) yang paling aku geram , aku pergi sekolah sorang-2 :( iyzah dah pergi dulu dengan kakak dea . sampai-2 sana , aku jupe iyzah then pi toilet jap . tetttttttt . lepas tu , aku pergi dekat Aina P kitaorang terus pergi jaga dekat tempat shortcut tu >:) aku tengok budak kelas aku macam takda orang datang pun . HAHA , tak perasan act -,-' lepas dah lepas tempat aku jaga , pergi balik sekolah kann . dah sampai sekolah tu , tengok-2 aku takde mbe :3 mana tah dorang pergi . skip cerita sikit , dah umum keputusan ade poco-2 , chicken dance bagai . sebelum tu kan , ade tu pasang lagu Party Rock then dorang shuffle atas pentas tu ><' time tu memang sume pergi depan tengok . bila time lagu Nur Kasih je , sume blah . HAHA , takboleh blah ouu --' lepas habis sume tu , lepak sebelah binjai kann . skip lagi , lepak kat taman flat permai . lepas lepak tu , balik laa kan dalam pukul 3 . balik-2 onl jap pastu terus membute . bangun-2 , lagi ah teruk penat dea >.<'

- Ada time tu kat taman flat permai , nampak la abu dengan epul . sape tah tegur dorang then dorang patah balik . teheheh , mesti epul pelik kan aku tegur dea ? niat aku ikhlas , aku nak berbaik je act :') mana taknya , 2 bulan lebih dah tak mbe dengan dea -,-' makin hot doo epul sekarang . rambut depan ketepi , pastu pakai cap . sebelum ni pakai baju 3 suku jaa . now ? tetttttt , kemeja ;D kasut pun lawoooooo . dulu pakai ? selipar jaa . :]] Haaa , epul ! aku rindu nak cubit perut kau kuat-2 lagi ;D teheheh ♥ pape pun , sorry for everything k ? ;')